lördag 8 september 2012

T-t-t-t-toppen

Vilken bra lördag jag och sonen haft. Vi åkte till kontoret och spånade affärsplaner och fikade med Tin. Sen åkte vi till Kalmar och råkade träffa på Bettan med hennes två veckor gamla lilla Maja. Så söt, så söt, världens minsta lilla sockertopp. Bebisar är farligt söta alltså. Om dom bara inte växte upp skulle jag vilja ha tio stycken :)
Nu dricker jag lite te, äter lördagsgodis och tänker gå och lägga mig och läsa snart. Perfekt kväll. Så jävla tråkig är jag.
Nästa vecka får jag förhoppningsvis ett stort redaktörsjobb från Hoi förlag Det kommer jag i så fall att hålla på med till januari 2013. Jag håller tummarna för att jag verkligen får manuset, det lät faktiskt så på min kontakt där. Just nu känner jag en stor tilltro till att jag faktiskt kommer att kunna få in uppdrag till mitt företag. Det känns väldigt bra.

3 kommentarer:

  1. Heja, håller tummarna jag med! Sug in positivenergin som en liten svamp :)
    Kram på dig du fina!

    SvaraRadera
  2. Det låter väl verkligen inte dumt! Jag har en (barnlös) kompis som drömmer om att ge sig in i förlagsbranschen, hon skulle nog bli hur avis som helst... :)

    SvaraRadera
  3. Låter himla bra! Hoppas du får det...
    (förresten, vilket fint namn bebisen hade ;-)

    SvaraRadera