torsdag 17 december 2009

Alltid svart

För er som känner mig kommer det inte som nån överraskning att jag kom hem med en svart festklänning och svarta skor från shoppingen... Det vore snarare en gigantisk överraskning om jag lyckats hitta något i en annan färg.

Idag har F varit här och vi har pysslat runt i restaurangen. Ser verkligen fram emot nyårsafton, jag tror att det kommer att bli en oförglömlig kväll! Hoppas bara att vi organiserar ihop alla delar. Men det tror jag att vi gör.

Isabella var strålande i Luciatåget i kyrkan! Trots att hon var skitsur och bara stod och ropade efter morfar hela tiden. Jag fick hålla hårt i henne och när jag släppte henne för att ta tag i en annan unge som var på väg åt felaktigt håll så drog hon snabbt som fan nerför mittgången och kastade sig i morfars famn. Succé med andra ord! En sån där charmig, gullig barnsuccé som det blir när små ungar gör något normöverskridande. Sånt gillar jag, att hon vet vad hon vill och skiter i hur det borde vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar