fredag 20 juli 2012

Den här demonen, förlåt jag menade sonen.

Alltså, den här ungen jag har. Som svar på ett inlägg några dagar neråt. Som är två år neråt, nä lite mer. Jag var ju gravid och nu har jag en son ihop med F. Extremt lång historia hur hela den karusellen snurrat på. Kanske orkar jag dra det vid nåt annat tillfälle.
Som straff för att jag och F i syndens namn ville skaffa barn har vi fått en liten charmerande demon. Fast han stressar inte F lika mycket som han stressar mig, och det är ju bra. Lilla E håller på att bli pappas pojke och av några olika anledningar är jag överlycklig för det. Till exempel att jag inte orkar med honom.... Och att F äntligen har fått sin prins, som han själv uttrycker det.
Men till dagens i-landsproblem. Vid något tillfälle har den lille demonen rafsat runt i min dator och gjort om all text i Facebook till pyttesmå bokstäver. Och ja, jag erkänner mig besegrad av en 1-åring. Hur fan gör man för att få tillbaka dom normalstora bokstäverna? Nån som vet?

1 kommentar:

  1. Ja du, små demoner...blir större demoner ;) Hang in there! Och glöm inte att vara snäll mot dig själv.
    Teknik och barn verkar klicka bra. Vuxna ( åtminstone såna som jag ) klickar sämre.
    Sköt om dig! Himla tomt utan I här, L saknar henne så.
    Kram J

    SvaraRadera