onsdag 8 augusti 2012

Faghag

Jag tar begreppet faghag till en ny nivå. Jag ÄLSKAR bögar, jag vill flytta hem till dom, gosa med dom och ha dom som mina husdjur. Typ. Fast jag anser inte att bögar ska reduceras till husdjur. Absolut inte. Men ni förstår.
Om jag går till psykologen får jag nog veta att jag är rädd för ett riktigt förhållande och dras till dom omöjliga för att säkra upp mig. Jaja. Säkert.
Men nu är det bara så att jag har varit på Pridefestivalen och blivit kär i minst 30 % av alla bögar där. Dom manliga. Och det finns så många manliga fina bögar. Så är det.
Nu är jag hemma igen och får visst plötsligt ta hand om ett fullt verkligt husdjur eftersom jag lite överilat svarade på en annons som Kattjouren hade idag. Så nu ska jag snart hämta hem en eländig kattkille som blivit övergiven i Färjestads-trakten. Jag säger då det, man vet aldrig vad morgondagen har att bjuda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar