onsdag 22 augusti 2012

Gosegubben

I kväll kom min lilla son hem efter åtta dagar hos pappa. Och till skillnad mot hur han brukar vara så har han varit så gosig, rolig, snäll och charmig. Världens sötaste unge!! Vid middagen ville han som vanligt göra "arga leken" men både han och jag bara bubblade av skratt och det blev bara roligt mys av det hela.

Måste också säga hur ofantligt mycket jag uppskattar min vänskap till Jessica. En sån fin tjej som jag känner mig bekväm med och verkligen tycker om att prata med. Tack för dagens fikastund!!

I morgon ska en bekant läggas in för förlossning eftersom hon har gått två veckor över tiden. Jag hoppas att allt kommer att gå bra och att hon snart får träffa sin lilla bebis. Har fått för mig att det är en pojke, men vi får se. Hoppas jag får nyföding-gosa lite sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar