fredag 10 augusti 2012

Jag är Anton Hysén

Jo, senast jag la upp en bild på Facebook så fick jag typ 2900 gilla och 170 kommentarer. Så nu vet jag hur det är att vara Anton. Nu var det visserligen inte en svettig, het bild på mig själv som gav en sån respons, men ändå...
Hur som helst, jag åkte och skulle hämta den lilla stackars kattkillen, som plötsligt visade sig vara en kattdam med magen full av ungar. Jaha, där ser man. Apropå att aldrig veta vad som komma skall. Så här hemma huserar nu en orange rävliknande katthona som jag tydligen ska agera barnmorska åt om några veckor. Nån som vill ha kattunge??
Ah, jag la alltså ut bilden på hur katten, som ingen ville hjälpa, hade det bra hemma hos mig. Och blev en vardagshjälte för alla stridsberedda kattälskare. Därav FB-klicken alltså.

1 kommentar: