lördag 5 september 2009

Summering

Åh så skönt det ska bli att åka härifrån. Jag är så trött på trafiken, åkandet, folket, stressen. Nu vill jag åka hem och få va ifred. Sen blir jag förstås trött på det efter nåt dygn... Ja, hur fan ska man ha det??
Men imorrn blir det roligt! Vi ska gå på Kolmården med C & co. Och få vara med dom på kvällen, det ska bli så mysigt.

Idag har jag varit inne i stan och promenerat runt lite. I skulle vara några timmar hos sin pappa. Jag passade på att få massage av en indisk flicka, mycket välgörande, och fika lääänge i lugn och ro. Tja, så lugn och ro det nu kan bli när man sätter sig på en uteservering på Götgatan. Det var väl för att pressa det hela så att jag verkligen ska uppskatta mitt eremitliv sen.

Häromdan var jag ute och åt middag på Torget med S. En fantastisk restaurang i Gamla Stan, vackert inredd och med jättegod mat. Bögen som ägde stället var nog det snyggaste jag sett. S och jag tittade på varandra och viskade "what a waste" unisont när han vände ryggen till, haha. När vi käkat klart kom Martin dit. En intressant bekantskap, men nä, inte tillräckligt intressant. Men visst, det var en trevlig kväll.

Vad har mer hänt? Jag har träffat Sonja mycket, och Linda. Flängt omkring. Nu är jag sliten. Ska bli så skönt att komma hem på måndag.
Fast det har varit väldigt skönt att slippa träffa F. Plågas lite av tanken på att han är i byn några veckor till innan han flyttar till Kalmar. Men han kanske inte gör så mycket anspråk på att träffas. Städa vill han givetvis att jag ska göra. Men eftersom suparkompisarna åkt och han lär vänta med sina nät-bekantskaper tills han flyttat så kanske han vill hänga med oss. Vi får väl se. Känns lite ovärdigt bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar