onsdag 2 september 2009

Svårt med andningen

Vet inte vad det kan bero på. Det finns en del potentiella orsaker. Till exempel att Isabella sitter på ett tåg till Örebro just nu. Med sin pappi. Och att jag bär möbler och röjer hela tiden här i föräldrarnas hus. Att dom ska flytta. Martin (nä inte astrofysikern, en annan). Micke (vi dog visst). Framtiden. Alla jag försöker hinna träffa. Det är tajt schema. Svinis? Kan bli luftvägsproblem av den har jag hört... Ja, hjälp jag vet inte. Men jag hoppas trycket över bröstet lättar snart. Men nu måste jag kånka lite mer möbler. Och sen duscha och åka in till stan och käka middag med Sonja.
So long.

3 kommentarer:

  1. hoppas det gick bra! kramar! Maja

    SvaraRadera
  2. Oh, det lilla solskenet, va spännane att åka tåg till Örebro. Till Farmor och juren, det blev säkert en höjdare. För jag hoppas ju att hon är hemma nu?
    Kram /Sus

    SvaraRadera
  3. Hon är hemma igen! Och allt hade gått jättebra, de hade alla haft en toppendag. En milstolpe för oss alla. Kram Maja och Susan!

    SvaraRadera