lördag 29 augusti 2009

En Stockholmstjej igen

Åkte hem från Viken i onsdags och packade om på kvällen. Städade hos Nanna på torsdag förmiddag och sen åkte vi upp till Väsby. Kom upp sent men resan gick bra. Men nu är jag glad att jag inte ska köra så långt förrän om mer än en vecka i alla fall... Jag älskar visserligen att köra bil, men det är rätt ansträngande med en uttråkad tvååring brevid.

Här har vi börjat röja i mamma och pappas hus. Dom har köpt ett nytt och detta ska säljas. Det är mycket skit att ta rätt på.

Isabella har varit hos sin pappa hela dan idag, hon verkar ha haft en fin dag. Bland annat fick hon hälsa på på hans jobb och prova att sitta i en polisbil :). Jag har hängt mest med Sonja. Sett hennes underbara nya lägenhet, som verkligen var speciell. I morse fikade vi på söder och senare käkade vi nere i city. Däremellan var jag hos Micke.
Det har varit en mycket bra dag. Nu är jag lugnt och behagligt trött.
Ser fram emot att träffa Maja, Åsa, barnen och förhoppningsvis Marie imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar