tisdag 20 oktober 2009

Frukost

Förkylt och galet trögt i skallen.

Saknar Linda. Vi pratade länge igår. Eftersom vi båda fyllde år. Då ringer vi alltid varandra. Tja, och ibland annars också förstås. Födda samma dag, och tvillingsjälar. Faktiskt. Vi har så många liknande erfarenheter av livet, vi har så lika karaktärer och en ovanlig förståelse för varandra. Det är häftigt. En sån vän skulle alla ha. För tröstens skull.

Sonja, min andra bästa vän, och jag är väldigt olika. Hon är alltid positiv, glad, tillitsfull och målmedveten. Ja, ni hör ju, min motsats, haha. Men så funkar vi så bra. Har varit nära sen vi var 6-7 år. Det är också så häftigt. Och vi lär varandra mycket. En sån vän skulle alla ha. För utvecklingens skull.

För övrigt är jag missnöjd med min blogg. Den innehåller för lite surrealism, för lite eftertanke och framför allt alldeles för lite humor. Men jag tycks inte kunna göra nåt åt det just nu. Förändring kanske kommer. Sitter och trycker på ett väldigt personligt inlägg som jag skulle vilja skriva. Om något som upptar mycket av mina tankar just nu. Men det känns för privat. Kanske skulle göra som Anna och starta en lösenskyddad blogg. Eller helt enkelt fortsätta ha mina privata tankar i mitt huvud. Alternativt skriva för mig själv bara. Får se.

2 kommentarer:

  1. grattis in after shot! Som man kanske säger i Amerikat, jag vet inte så noga, jag har aldrig varit där. Men hur som helst, grattis!

    SvaraRadera