torsdag 8 oktober 2009

Stabilt läge

Ja, varken med- eller motgångar de senaste dagarna. Inte så mycket att orda om med andra ord...
Jag donar på hotellet och åker runt med dottern på diverse barnsammankomster. Inte livin´ the life kanske, men gott nog. Jag mår bra utan måsten. Så fort måstena dyker upp så klappar psyket ihop. I alla fall om det är för många måsten på en gång. Eller för ofta. Eller för regelbundet. Som ett normalt jobb tex, haha. Så är det.
Alltså trivs jag hyfs i min lugna tillvaro. Och om ett par dar åker vi ju till Göteborg. För lite rörelse i lugnet behövs naturligtvis. Så länge den är frivillig. Att få vara med Sus i några dagar blir toppen. Vi ska även ut till Mallas nya hus och träffa henne och smågrabbarna, det blir kul. Tittes bebis verkar dock inte ha bråttom ut i världen, och det finns risk för att vi inte får träffa någon nykläckt kusin. Det hade annars varit fint. Att få snusa lite i en bebisnacke och storögt kika på de små händerna, fingrarna och tårna. Bebisar är så overkligt små. Och älskvärda.

Detta om detta. Tror jag ska lägga mig med datorn i sängen och se på en skräckis. Regnet slår mot rutan och jag känner för att mysa. Och efter att ha hjälpt F att bära möbler halva dan så känns det som läge för att sträcka ut sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar