onsdag 29 juli 2009

Diskbråck?

Imorse innan jobbet var jag hos läkaren. Han trodde att min värk beror på ett diskbråck i nacken. Magnetröntgen ska göras. Jag som hade hoppats på en antiinflammatorisk medicin eller nån annan smidig lösning. Icke. Jag ska tydligen ha den här värken dag som natt tills utredningen är klar. 8 alvedon om dagen var läkarens ordination så länge. Och att härda ut. Ibland läker ett sånt diskbråck ut på 6 månader, sa han. Toppen. Då är det bara lite mer än 4 månader kvar, haha.
Så, så var det med det.

2 kommentarer:

  1. Skojar du? varför får man diskbråck i nacken? Varför får DU diskbråck i nacken ... näe, nu tycker jag Gud kan säga upp sig, byta jobb eller bara allmänt ändra sina göranden.

    SvaraRadera
  2. Haha, du är för söt kära husmoder :)

    SvaraRadera