lördag 2 januari 2010

Med Vänliga Hälsningar

Det är så roligt med stående signaturer längst ner i mail. Det kommer ett argt och uppretat mail från F, och så underskriften efteråt "Med Vänliga Hälsningar Fxx Rxx". Det är så gulligt att jag ler och för en sekund glömmer känslorna bakom orden i mailet.
Men det var förstås inte roligt att det blev upprörda känslor denna kväll. Särskilt inte efter gårdagskvällens underbara fest. Som slutade halv sex i ett stort leende trots megaskoskavet. Och särskilt inte efter det ljuvliga uppvaknandet i morse. En stund jag aldrig ville slita mig ifrån. Men slitas måste det. Känslomässigt hit och dit. Och kliva upp ur sängen måste man nån gång. Tyvärr. Annars hade jag gärna blivit kvar där. Precis som jag helst vill bli kvar hos F. Om han bara lät mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar