söndag 1 februari 2009

Påminnelse

Igår fick en video, en gammal kursare och ett gäng bilder mig att påminnas om ett liv jag en gång levde. Det var verkligen en del helvetes dagar i den där perioden, men fy fan vad ROLIGT jag hade. När hade jag roligt senast? Eh....låt mig tänka länge....och lite till. Jag minns sommaren 2006, då hade jag grymt roligt yes Sir. Jag minns en kväll på Söder med Sonja våren innan. Jag minns det kvalfyllda men sjukt roliga dejtandet av en man 2004-2005. Jaha, så sen sommaren 2006 har jag fan inte haft kul. Jag har skrattat med vänner och jag har fått meningen med livet, min dotter. Men ROLIGT. Kom igen. Kom igen livet, för fan, ge mig nåt att minnas nu!
När jag tänker till så inser jag att hur livet ser ut, hur roligt man har, nästan enbart beror på sällskapet man omger sig med. Mina galna roliga vänner och bekanta, dyk upp i mitt liv igen. Ni behövs så väl. Jag är så uttorkad och nere för räkning. Men jag reser mig så ofta så en gång till är inga problem. Det finns en drivkraft i viljan som inte ens jag kan stoppa. Jag ska bara ta mig ut nu. Det är dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar