onsdag 25 februari 2009

Turbulenta dagar

Fast inte så mycket utåt sett. Men känslomässigt har jag haft några galet jobbiga dagar. Men det är ovanligt privata känslor och jag tänker inte dela med mig av dem här på bloggen.

Clara och hennes tokigt söta bebis är här och hälsar på. Tillsammans med Claras kompis T. Och hur tokigt söt han är ska vi inte tala om. Kanske borde jag göra som min dotter gör - ta en bok, le jättestort och krypa upp i hans knä? Haha...
Det är ett kärt och varmt återseende att träffa Clara igen, det var längesen. Det blir prat om tiden när vi levde ihop och om hur våra liv är idag. Men mest hänger vi väl över varandras barn och gosar ihjäl dom typ. Nja, fast Isabella hänger nästan bara över T. Hon verkar vara en sucker för trevliga killar ;) Det är visst min dotter det.
Imorgon ska vi åka och bada allihop, det blir trevligt. Särskilt skoj ska det bli att se Clara i min mammas baddräkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar